UX-Sofia-logo

Конференция за UX дизайн и ползваемост

5-7 юни 2013 в София, х-л Холидей Ин София

5, 6ти юни - Четири интерактивни тренинга
7ми юни - Семинар: презентации и дискусии
8-9ти юни - Екскурзия из България

БЪЛГАРСКИENGLISH

ТРЕНИНГИ, 5 И 6 ЮНИ

СЕМИНАР, 7 ЮНИ

  • 7 ЮНИ

    eric-reiss

    4 начина за българското UX общество да обърне историческата несгода в бизнес предимство

    Ерик Райс, Партньор във FatDUX Group

    Ерик е изпълнителен директор на базираната в Копенхаген FatDUX Group, която проектира интерактивно онлайн и офлайн съдържание. Компанията поддържа офиси в Европа и Северна Америка.

    Исторически, в продължение на векове България винаги е била на кръстопът - между римляни и византийци, руснаци и османци. Въпреки всичко от Паисий до Левски, Ботев, Вазов и Йовков, интелектуалното наследство винаги е помагало на България да преодолява несгодите и формира едновременно уникална гледна точка и национална идентичност. Днес България има възможност да покаже на света как новите технологии могат да бъдат използвани по иновативен и полезен начин. А също така да успее да избегне грешките, които са направени в цяла Западна Европа и Северна Америка. Ще споделя 4 наблюдения, които надявам се, ще направят страната и общността ви по-силни и по-успешни - с обръщане на гледната точка и представяне на историческата несгода като бизнес предимство.

  • 7 ЮНИ

    Birgit Geiberger

    Комуникация и стил

    Бирджит е Криейтив директор на взаимодействието на свободна практика

    Тя ентусиазирано се опитва да създава храмония между функционалност и естетика и да намира баланс между бизнеса и потребителските изисквания. С 16 годишен опит в САЩ и Европа, Бирджит е изградила умения за междуличностно общуване и способността да бъде лидер, което й помага в междукултурна и многофункционална среда.
    Бирджит подкрепя UX общността като регионален координатор на IxDA за Европа и Африка, регионален директор на IxDA Хамбург, и член на наградите за интерактивен дизайн "Co-Chair Outreach EU 2012". Тя има опит като лектор на национални и международни конференции, както и на много тренинги в сферата на UX и комуникациите.

    С презентацията си Бирджит въвежда темата за стила на комуникация в контекста на професията дизайнер на взаимодействието. Тя ще покаже как можете да идентифицирате собствения си стил и този на другите и как това помага да бъдете изслушани от различни заинтересовани страни по време на работния процес. Бирджит ще наблегне на различните комуникационни и поведенчески изисквания - защо е важно да бъдете гъвкави и адаптирате стила си към този на другите, как това помага да се избегнат конфликти, увеличава резултатите по проектите и допринася за подобряване на работната среда.

  • 7 ЮНИ

    MartinBelam

    Да не правим същите грешки два пъти

    Мартин Белам, Основател на Emblem - UX дизайн, информационна архитектура, тренинги

    Мартин Белам е основател на Emblem, дигитална агенция за консултации и обучения по потребителско изживяване, информационна архитектура. Има 10+ години опит в изграждане на дигитални и мобилни продукти за брандове като Гардиън, Сони, Водафон и БиБиСи, а сега работи с клиенти в сферата на медиите, изкуствата и културното наследство. Пише за UX, журнализъм и дигитални медии за Гардиън и за своя блог currybet.net.

    Цялата ни кариера в UX ни поставя пред едни и същи проблеми отново и отново - да се убеди бизнеса, че трябва да включва изследвания на потребителя в дизайна на продукта, да се отчитат резултатите и се представят на заинтересованите страни, както и да получаваме това, което очакваме от разработчиците. Как да прекъснем порочния кръг и модели на поведение, които ни водят към същите грешки два пъти? Или три пъти? Или четири пъти? Презентацията на Мартин ще бъде с много примери от проекти, за които е работил за Би Би Си, Гардиън и Сони, и ще покаже как като дизайнери можем да не повтаряме грешките си.

  • 7 ЮНИ

    Stephen Anderson

    Проектиране за микромоменти: Малки взаимодействия с голяма възвращаемост!

    Стивън Андерсън, Стивън Андерсън е международно известен лектор и консултант от Далас, САЩ.

    Той е създател на картите Mental Notes card deck, инструмент, който помага да се внедри психологията в създаването на интерактивен дизайн. Той е автор на редица кники, сред които Seductive Interaction Design, която отговаря на въпроса “Как да накараме хората да се влюбят в приложенията ни?”
    Между публичните си изяви и работата по проекти, Стивън предлага тренинги, които учат как да се работи в креативен екип, как да се визуализира взаимодействие и да се подобрява потребителското изживяване.

    Въпрос: Колко от нас възприемат проектирането на взаимодействие като разговор? Това е проста предпоставка, със сигурност нищо ново, и все пак ... когато проектирате по този начин се случват любопитни неща: Фокусът ви се измества от "какво" е било проектирано (характеристики и потребителски истории), към "как" да направите по-добър дизайн на взаимодействието. В противен случай непредвидени дизайнерски проблеми започват да изплуват по повърхността, а финните детайли са тези, които дават страхотен вкус на потребителското преживяване. В тази сесия, Стивън Андерсън няма да споделя глупави подходи към дизайна, а ще демонстрира с примери какво означава да се изработи за "микро моменти" UX , който осигурява преживяване. Сигурни сме, че ще бъдете вдъхновени от неговите примери, истории и практически съвети. Чухме, че може дори да бъдете въвлечени в някоя ролева игра. Включете се!

    Презентация
    Регистрирайте се за семинара
  • 7 ЮНИ

    Димитър Симов (Джими), Ина Иванова

    Дизайн-мисленето срещу потребителски ориентирания дизайн

    Ина Иванова е търсач на вдъхновение, който вярва, че трябва да обичаш онова, което правиш.

    Тя е програмист от 2007 година. Харесва предизвикателствата и винаги търси нови начини да подобри работата си. Интересът на Ина към ПМ пламва преди година, докато гледа видео за ПМ. Сега е треньор по ПМ в САП.

    Димитър Симов (Джими) вярва, че информационните технологии могат да бъдат ползваеми.

    През 1998-ма книгата „Нещата, които ни правят умни“ променя живота му. Започва да се занимава професионално с ползваемост и основава първата консултантска фирма за ползваемост в България. Джими обича да популяризира ползваемостта и да обучава и напътства в сферата на потребителското изживяване. Харесва му да учи нови неща – включително ПМ.

    Дизайн-мисленето събира инженерни и проектантски методи с идеи от изкуствата, инструментариум от обществените науки, и прозрения от света на бизнеса. Потребителски ориентираният дизайн е процес на проектиране на взаимодействени системи, които уравновесяват нуждите на потребителите с нуждите на бизнеса. Дизайн-мисленето се стреми към новаторство чрез вдъхновяване и създаване на идеи в нестандартна среда.

    Във фокуса му са:

    - Човешки ценности (желаност и ползваемост): създаване на нещо, пасващо на нуждите на потребителите;

    - Технология (изпълнимост): иначе е само научна фантастика;

    - Бизнес (жизнеспособност): искаме да изкарваме пари.


    Потребителски ориентираният дизайн се стреми към оформяне на продукта спрямо потребителските способности, нужди, желания и умения вместо принуждаване на потребителите да се нагаждат към продукта, като променят поведението си.

    Във фокуса му са:

















    - Изрично разбиране на потребителите,

    - Въвличане на потребители в проектирането и разработката,

    - Оценяване на дизайна от потребителска гледна точка,

    - Итеративен процес,

    - Цялостен поглед върху потребителското изживяване,

    - Многоотраслов проектантски екип.



    Може ли дизайн-мисленето да ни отведе до потребителски ориентиран резултат? Ина и Джими ще опитат да покажат как дизайн-мисленето пасва на общото разбиране за потребителски ориентиран дизайн


  • 7 ЮНИ

    Константин Иванов, Георги Далуков
    Презентация

    "Първо, второ, трето" за дизайнери на взаимодействието

    Екип по потребителско изживяване на VMware

    Константин Иванов, Георги Далуков, VMware

    Потребителско изживяване, потребителско-ориентиран дизайн, ползваемост, интуитивност...

    Познаваме добре тези модерни думи, но те са толкова познати, колкото и далечни, когато стане дума за създаване на реални продукти.

    Ние разполагаме с множество данни, но често се затрудняваме да разберем какво потребителите ценят най-много и как да вплетем в продукта хилядите навици и поведения, без да настане бъркотия.

    Ние сме умни и креативни, но често ни се случва да се загубим в смесицата от постоянно изкачащи добри идеи.

    Ние често осъзнаваме, че сме прекарали толкова много време в усъвършенстване на нашия дизайн, само за да чуем накрая неща като "мисля, че по-добре би било...", "а защо пък да не е..." или "това май няма да ми върши работа...".

    Ние бихме искали да има по-лесен и систематичен подход за изграждане на продукти. Нали?

    Екипът по потребителското изживяване на VMware иска да ви представи един практичен подход базиран на итерации и предназначен за хора, които са дизайнери по взаимодействието. Заедно ще разгледаме как една груба идея се превръща в продукт, който реално отговаря на потребителските нужди. Ние ще демонстрираме какво правят дизайнерите по взаимодействието, как го правят и какво научихме по пътя до тук.





  • Регистрирайте се за семинара

    МЯСТО НА ПРОВЕЖДАНЕ, ХОТЕЛ ХОЛИДЕЙ ИН СОФИЯ

    ТУРИСТИЧЕСКА ОБИКОЛКА, 8 и 9 ЮНИ

    Мистичните съкровища на Родопите в 2 дни и 1 нощ

    Описание:
    Настаняване:
    Косовски къщи

    РЕГИСТРАЦИЯ

    Начини на плащане:
    paypal-logo visa-logo mastercard-logo amex-logo bank-transfer

    ПРОГРАМА, 5ти ЮНИ 2013, ПРАКТИЧЕСКИ ТРЕНИНГИ

    ПРОГРАМА, 6ти ЮНИ 2013, ИНТЕРАКТИВНИ ТРЕНИНГИ

    ПРОГРАМА, 7ми ЮНИ 2013, СЕМИНАР (ЗАЛА ВИТОША)

    ПРОГРАМА, 8ми и 9ти ЮНИ 2013, Екскурзия: Мистичните съкровища на Родопите

    СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

    Това събитие се организира от Лукрат. Ако желаете да се запишете или да станете партньор/спонсор се свържете с нас:

    БЛАГОДАРИМ ЗА СЪДЕЙСТВИЕТО НА

    Генерален спонсор:
    VMware
    Спонсори:
    Официален партньор:
    SuperHosting